پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اولین نشست ملی انتقال تجربه در پارک علم و فناوری خراسان

اولین نشست ملی انتقال تجربه در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/07/23

اولین نشست ملی انتقال تجربه با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری خراسان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، اولین نشست ملی انتقال تجربه با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری خراسان برگزار خواهد شد.

ساناز حسینیان‌نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌ها هدف از این رویداد را شبکه ‌سازی و ارتقاء کیفیت خدمات تجاری‌سازی محصولات فناورانه عنوان کرد و گفت: در این نشست دور روزه جلسه‌های مختلف پیرامون بازارهای داخلی، خارجی و صادرات و بین‌الملل، تامین مالی و کنسرسیوم‌های فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین اشتراک گذاری شبکه کارگزاران خدمات تجاری سازی از مهم‌ترین موضوعات این نشست خواهد بود.

حسینیان‌نژاد تصریح کرد: صبح روز اول پنل کنسرسیوم و سایر پنل‌ها را بعد از افتتاحیه و در قسمت دوم روز اول خواهیم داشت. در روز دوم بازدید از زیست بوم فناوری و نوآوری مشهد شامل پردیس رضوی پارک فاوا، کارخانه نوآوری و پارک سلامت در دستور کار قرار دارد.

اولین نشست ملی انتقال تجربه در پارک علم و فناوری خراسان آغازگر گام‌های جدیدی در حوزه تجاری‌سازی فناوری به صورت ملی خواهد بود.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.